Fiskekort

Swishnummer

Det går bra att swisha när man vill köpa dag- eller veckokort. Numret är 123-3079167.

Det gamla Swish och faktura betalsystemet har försvunnit för fiskekort och vi hänvisar istället till iFiske. Detta är en åtgärd för bättre kontroll vid fisketillsyn och enklare för er och för styrelsen. iFiskelänken ligger under fliken Aktuellt.

Om det finns någon som vill betala med faktura så ta kontakt med kassör Marko Pikkarainen via e-post pikkarainen.marko@gmail.com

**************************

Medlemskort

Priset för årskort är 250 kr. Årskortet gäller på årsbasis från och med 1 april 2024 till och med 31 mars 2025.

Gästkort

Gästkortet kostar 250 kr. Gästkort kan man köpa om man har årskort.

Med ett gästkort så kan du ta med familjen/vänner och fiska. Din familj och vänner kan även fiska utan dig med ditt gästkort men då måste de även ha med sig ditt årskort så de kan visa upp det tillsammans med gästkort om de blir kontrollerade av våra tillsynspersoner.

Dagkort/veckokort

Dagkort eller veckokort kan du köpa på kiosken i Sparreholm eller att du betalar in på föreningens plusgiro 4799434-8 alternativt via swishnumret 123-3079167 eller via iFiske. Dagkort kostar 50 kr och veckokort kostar 100 kr. OBS! Kom dock ihåg att skriva ut ett kvitto som visar att du har betalat in avgiften ifall en tillsynsman kommer och kontrollerar er.

Kiosken i Sparreholm

Foto: Elisabeth Klinthammar

Övrigt

Har du årskort så kan du även fiska kräftor. Sparreholms Fiskevårdsförening erbjuder cirka 35 årskortsinnehavare att fiska kräftor på föreningens vatten vid Granholmen, Trehörningen, Ljusholmen, Viholmen, Vällkärrsviken, Bogårdsudde och Hästön. På övriga områden är fiske ej tillåtet (se mer information under fliken Kräftfiske.)