Medlemsskap

Sparreholms Fiskevårdsförening

Årsfiskekorten för 2017 betalas till 1 april och delades ut i slutet av april men det förutsatte att du betalde medlemsavgiften!! Medlemskort ska lösas från den dag du fyller 18 år. Priset för medlemskapet är 200 kr. Anmälan sker till Kenneth Marklund tel 015730657 (dagtid) eller Marko Pikkarainen 0707507721 (kvällstid). Medlemskapet gäller på årsbasis från och med 1 april till och med 31 mars.

Gästkort

Löser du gästkort får du ha hela din familj med dig och gäster. För att gästkortet ska gälla måste du själv vara med i båten. Din fru eller sambo kan även åka ut och fiska med gäster men då ska gästkortet och årskortet finnas i båten. Gästkortet kostar 200 kr. Anmälan sker till Kenneth Marklund (dagtid) och Marko Pikkarainen (kvällstid).

Dagkort/veckokort

Dagkort eller veckokort kan du köpa från kiosken i Sparreholm eller att du betalar in på föreningens plusgiro 4799434-8. Dagkort kostar 30 kr och veckokort kostar 75 kr. OBS! Kom dock ihåg att skriva ut ett kvitto som visar att du har betalat in avgiften ifall en tillsynsman kommer och kontrollerar er.

Övrigt

Är du medlem så kan du även fiska kräftor. Sparreholms Fiskevårdsförening erbjuder cirka 50 årskortsinnehavare att fiska kräftor på föreningens vatten vid Granholmen, Trehörningen, Ljusholmen, Viholmen, Vällkärrsviken, Bogårdsudde och Hästön. På övriga områden är fiske ej tillåtet.

*********************************

Fiskevårdsföreningens styrelse önskar dig god fiskefångst och sköna naturupplevelser.